eurostudent wydanie karierowe, listopad 2017

nie bujaj w obłokach wskocz na Naszego FACEBOOKA www.facebook.com/Eurostudent OFERTY PRAKTYK, STAŻY, PRACY konkursy PLANOWANIE KARIERY usług, na stanowiskach specjali- stycznych istotną umiejętnością jest także zdolność do pracy w zespołach rozproszonych, gdzie niezbędna jest zdalna, co- dzienna współpraca z osobami pracującymi często w innym kra- ju – wymienia Olga Wierzchow- ska, Senior Consultant Business Services, Hays Poland. Liczą się tu także konkretne umejętności, jak znajomość obsługi programów komputerowych w tym MS Excel. Warto więc inwestować w kom- z rozwiniętymi kompetencjami miękkimi. – Bez względu na profil stanowiska pracodawcy z sektora nowoczesnych usług dla biznesu coraz chętniej poszukują u kandy- datów kompetencji związanych z pracą zespołową oraz umie- jętności szybkiej adaptacji do dynamicznie zmieniającego się środowiska pracy. Pracodawcy oczekują od kandydatów rów- nież inteligencji emocjonalnej, a więc umiejętności poprawnego odczytywania emocji pozostałych członków zespołu. Ze względu na charakter pracy w centrach petencje i umiejętności na jak najwcześniejszym etapie edu- kacji. Pozwoli to na otrzymanie lepszego stanowiska na starcie i szybsze podbicie branży. Coraz atrakcyjniejsze warunki zatrudnienia oferowane przez centra nowoczesnych usług dla biznesu przekładają się na rosnące oczekiwania wobec kandydatów. W zależności od stanowiska kandydat powinien także posiadać kompetencje miękkie, takie jak: wielozadaniowość, proaktywna postawa, pozytywne nastawienie oraz umiejętność pracy pod presją czasu. OlgaWierzchowska Senior Consultant Business Services Hays Poland reklama Bez względu na profil stanowiska pracodawcy z sektora nowoczesnych usług dla biznesu coraz chętniej poszukują u kandydatów kompetencji związanych z pracą zespołową oraz umiejętności szybkiej adaptacji do dynamicznie zmieniającego się środowiska pracy. www.eurostudent.pl / kariera

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=