eurostudent wydanie karierowe, październik 2017

www.eurostudent.pl / raport specjalny Zdobądź doświadczenie w konkursach EY dla studentów Do 20 listopada 2017 r. można się zgłaszać do konkursów EYe on Tax i EY Financial Challenger. Jakie masz plany na jesień? Mogą w nich wziąć udział Ci studenci, którzy chcą spróbować swoich sił w rozwiązywaniu zadań z zakresu podatków lub doradztwa transakcyjnego. Nagrodami w konkursie są: oferty pracy, płatne praktyki, nagrody pieniężne z puli ponad 60 000 zł, vouchery na szkolenia z EY Academy of Business. Składają się one z trzech etapów, podczas których uczestnicy rozwiązują zadania w oparciu o studia przypadków zbliżone do realnych wyzwań biznesowych, a opracowywane są przez ekspertów z Działu Doradztwa Podatkowego i Transakcyjnego EY. EY Financial Challenger: Ile kosztuje zwycięstwo? Równocześnie startuje także 14. edycja EY Financial Challenger, konkursu skierowanego do studentów zainteresowanych wycenami, fuzjami i przejęciami. – Udział w konkursie pozwolił mi przedewszystkimposzerzyć wiedzę teoretyczną o umiejętności praktyczne. Dzięki temu zrozumiałem, jak bardzo różnią się zadania czekające mnie w przyszłej pracy zawodowej od klasycznych przykładów znanych z książek – mówi Michał Micek, finalista konkursu, obecnie Senior wDziale Doradztwa Transakcyjnego EY. EYe on Tax: Nie oszczędzaj na doświadczeniach Do udziału w 13. edycji konkursu EYe on Tax zachęca Jakub Ambrożko, finalista 12. edycji EYe on Tax, obecnie Asystent w Zespole Tax Controversy EY: – Uczestnictwo w EYe on Tax pozwoliło mi skonfrontować akademicką, podręcznikowąwiedzę o podatkach z biznesową rzeczywistością. Konkurs wymaga również wysok iego poziomu zgrania zespołu, dopasowania członkówpodwzględemobszarów podatkowych zainteresowań i umiejętności pracy w grupie – także pod presją czasu. To obowiązkowe wyzwanie dla każdego, kto wiąże swoje zainteresowania z szerokopojętymprawem podatkowym i nieboi sięwyzwań. Więcej informacji o konkursach na stronach: www.ey.com.pl/EYe_on_Tax www.ey.com.pl/Challenger reklama z zewnątrz ludzi o odpowied- nich kompetencjach jest coraz większym wyzwaniem. Dlatego wysłanie pracownika na szko- lenie i trening nowych umie- jętności jest tańszą i często mniej ryzykowną alternatywą – zauważa Michał Gołgowski, dyrektor zarządzający Spring Poland z Adecco Group. – In- westowanie w zasoby ludzkie to także efektywna strategia budowania employer bran- dingu, czyli wizerunku praco- dawcy, przydatna w procesach rekrutacyjnych – dodaje Ewa Kluczek-Woźniak z Biura Karier Politechniki Warszawskiej. Zrób to sam Aby trafić do firmy, która zapew- ni nam kompleksowe wspar- cie szkoleniowe gdy jeszcze jesteśmy absolwentami bądź studentami, należy na własną rękę inwestować w działania, które podnoszą nasze kwalifika- cje zawodowe w interesującym nas obszarze. Firmy z sektora konsultingu szukają bowiem przede wszystkim takich kandy- datów, którzy wnoszą do zespo- łu zaangażowanie, inteligencję, skuteczność, energię i entu- zjazm, a te udowodnić można poprzez aktywność w obszarze odbywanych praktyk czy staży zawodowych oraz posiadanych kompe tenc j i z awodowych . – Zawsze warto inwestować w siebie, podnosić własne kom- petencje. Ważne, by wybierać kursy i szkolenia, których po- ziom gwarantuje prowadząca je instytucja i nadawane przez nią powszechnie uznawane certy- fikaty bądź świadectwa. Warto dodać, że bardzo często uniwer- sytety oferują swoim studentom bezpłatne możliwości dosko- nalenia wiedzy i umiejętności, wykraczające poza program studiów – mówi Katarzyna Dzie- dzik, rzecznik prasowy Uniwer- sytetu w Białymstoku. Jak zauważa Michał Gołgowski, dyrektor zarządzający Spring Poland, absolwenci zatrudniają- cy się w renomowanych firmach konsultingowych mogą liczyć, że dzięki szkoleniom i doświad- czeniu w kilka lat uzyskają wie- dzę, która znacznie podniesie ich wartość na rynku pracy. – Rynek jest pełen ludzi, którzy mają ukończone studia, jednak dopiero szkolenia pozwoliły im znaleźć własną drogę zawodo- wą. W tym przypadku szkolenia sprowadzają się do pozyskania praktycznych umiejętności, na- rzędzi lub konkretnego fachu. Pracodawca zupełnie inaczej pa- trzy na pracownika, który swoją umiejętność obsługi pakietu biurowego potwierdza certyfi- katem, a nie jedynie gorliwym zapewnieniem – podsumowuje.

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=