eurostudent wydanie karierowe listopadowe 2018

reklama NIEWAŻNE, CZY JESTEŚ POCZĄTKUJĄCYM, CZY PROFESJONALISTĄ W BRANŻY IT – U NAS ZNAJDZIESZ COŚ DLA SIEBIE! SPRAWDŹ NA ITKARIERA.INFO SKUTECZNE PLANOWANIEKARIERY newsy, artykuły, poradniki i wypowiedzi ekspertów poświęcone karierze w IT PREZENTACJE PRACODAWCÓW kompleksowe informacje o firmach prowadzących rekrutację w obszarach IT NAJLEPSZE OFERTY PRACY wyselekcjonowane ogłoszenia z branży IT KALENDARIA TARGOWE najważniejsze i najciekawsze wydarzenia związane z branżą IT Twój sukces w branży IT! itkariera.info Systems Administrator Network Engineer Telecommunications Specialist Programmer Systems Analyst Software Architect Web Developer z praktyką, będą najbardziej efek- tywne. Jednym z rozwiązań są także szkolenia zamknięte, przy- gotowywane pod kątem potrzeb konkretnej firmy – często są one efektywniejsze, ponieważ pozwa- lają się skupić na zagadnieniach i problemach, które na co dzień występują w danej organizacji. Równie ważnym aspektem, który trzeba wziąć pod uwagę przy wy- borze szkolenia, jest firma, które je realizuje. Powinna być to spraw- dzona i wiarygodna organizacja, ciesząca się zaufaniem. Warto tak- że sprawdzić jej wyniki finansowe. Gwarancją jakości szkolenia jest akredytacja – profesjonalne cen- tra egzaminacyjne i jednostki cer- tyfikujące przyznają je szkoleniom i kursom. Udział w takim kursie zazwyczaj jest droższy, jednak po- zwala zdobyć międzynarodowe certyfikaty. Rozwijaj kompetencje miękkie W branży IT liczą się już nie tyl- ko umiejętności twarde i spe- cjalistyczna wiedza techniczna. Coraz bardziej istotne stają się również kompetencje miękkie. Stąd coraz szersza oferta szko- leń, również coachingowych, skierowanych do specjalistów z tej branży. Odbywają się one w różnej formie, dostosowanej do preferencji i wymogów kur- santa – bezpośrednio, przez sky- pe’a, część instruktorów oferuje również treningi indywidualne. Wczasie takich zajęć poprzez mi- niwykłady, zadania indywidualne i grupowe, moderowane dyskusje czy odgrywanie scenek rozwijane są różnego rodzaju umiejętności miękkie: zarządzanie czasem, roz- wiązywanie konfliktów, radzenie sobie ze stresem, praca w zespole czy autoprezentacja. Branża ITdynamicznie się zmienia, dlatego tak ważny jest wniej stały rozwój za pomocą szkoleń, warsz- tatów i rozmaitych kursów, za- równo jeśli chodzi o kompetencje twarde, jak i miękkie. Nie można zapominać o tym, że w tym sek- torze ważne są również szkolenia językowe czy BHP. Pola Szczepańska IT/

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=