eurostudent wydanie karierowe, wrzesień/październik 2018

reklama FMCG/ domowyc h . F i rmy FMCG będą musiały się skoncentro- wać na mniejszych opakowa- niach czy ofertach posiłków dla jednej osoby. Wzrastające tempo życia i dostęp do tech- nologii powodują też coraz większą popularność produk- tów typu convenience – go- towych do spożycia, takich jak dania gotowe, pierogi, de- sery w saszetkach czy posił- ki, które wystarczy podgrzać w kuchence mikrofalowej. Do tych wymogów dostosowują się także sieci handlowe, któ- re skracają czas, który trze- ba spędzić w kolejce do kasy (9% konsumentów uważa, że czas oczekiwania powinien wynosić 0 sekund), oferują żywność gotową, kanapki do zakupienia na miejscu, tworzą też specjalne strefy gastrono- miczne, w których można napić się czegoś ciepłego i zjeść posi- łek czy przekąskę. W związku z dynamicznymi zmianami, branża FMCG i sie- ci handlowe wciąż potrzebują nowych pracowników, którzy mogą rozwijać się w różno- rodnych obszarach, takich jak obsługa klienta, sprzedaż, marketing, logistyka czy IT. Czym sektor ten przyciąga po- tencjalnych kandydatów? Jak wskazują badania ECR Polska, pracownicy oczekują nie tylko atrakcyjnego wynagrodzenia, ale także szerokiej oferty bene- fitów pozapłacowych, w dalszej kolejności możliwości rozwoju i samorealizacji. Na co jeszcze zwracają uwagę? Dużą rolę odgrywa atmosfera w miej- scu pracy, sposób komunika- cji z przyszłymi pracownikami i pakiet świadczeń dodatko- wych. Branża FMCG spełnia te wymagania, zapewniając różnorodne ścieżki kariery, możliwość rozwoju i awansu, atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet benefitów, obejmujący m.in . opiekę zdrowotną, szkole- nia czy zniżki na produkty. Pola Szczepańska

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=