eurostudent wydanie karierowe, wrzesień/październik 2018

finanse/ www.eurostudent.pl kretnych, praktycznych zadań. Assessment Cen- ter jest najbardziej wia- rygodną metodą badania kompetencji. Jej skuteczność sięga nawet około 90 procent. Podczas AC rekruterzy bada- ją kompetencje kandydatów w różnorodnych zadaniach, które często są odzwiercie- dleniem prawdziwych sytu- acji pojawiających się w pracy. To dlatego jest tak ważne, by miały potwierdzenie w rze- czywistości. Pamiętajmy, że uczciwość jest tu jedną z klu- czowych kompetencji. Rozwój priorytetem Pracodawcy zwracają uwagę nie tylko na kompetencje już posiadane przez kandydata. Wiele instytucji finansowych zdaje sobie sprawę z tego, że ich sukces zależy od pra- cowników, dlatego przykła- dają ogromną wagę do ich rozwoju. Pracownicy indywi- dualnie rozmawiają ze swoimi przełożonymi i opracowują ścieżkę kariery. Jej realizo- wanie umożliwia m.in . rozwój kompetencji miękkich. Ban- ki organizują nawet 10 tys. dni szkoleń rocznie. Szkole- nia mają różny charakter: od spotkań w salach konferen- cyjnych po e-learning. W ich trakcie pracownicy uczą się, jak zarządzać zespołem, ob- sługiwać klienta, prezentacji oraz właściwej komunikacji. Pracownik posiadający wyso- ko rozwinięte kompetencje miękkie, lepiej i efektywniej obsłuży klienta indywidual- nego, przedsiębiorcę czy le- piej będzie współpracował w zespole. Firmy rozwijają kompetencje miękkie swoich pracowników także przez do- finansowanie kursów języków obcych czy studia podyplo- mowe. Choć nakierowane są one na pozyskanie wiedzy, to pośrednio przyczyniają się także do rozwijania kompe- tencji miękkich. Przykłado- wo, ucząc się nowego języka obcego, pewniej czujemy się w międzynarodowym środo- wisku, a więc i efektywniej pracujemy. Warto już na etapie studiów podejmować wszelkie inicja- tywy wpływające na rozwój kompetencji miękkich. Mogą służyć temu szkolenia organi- zowane na uczelniach wspól- nie z pracodawcami, może udział w praktykach i stażach, a może także udział we wszel- kich uczelnianych inicjaty- wach, jak koła naukowe czy stowarzyszenia studenckie. Wymagają one podejmowania wielu działań, które uczą do- brej organizacji czasu czy od- powiedzialności. Im wcześniej zaczniemy zdobywać i do- skonalić kompetencje mięk- kie, tym bardziej zwiększymy swoje szanse na znalezienie atrakcyjnej pracy. Wioletta Nisiewicz reklama WYDAWCA: FeniksMediaGroup, ul.NaWierzchowinach1D,30-222Kraków, tel.122570151, fax:122630622; REDAKCJA: Redaktornaczelny: DariuszWajs; Z-caredaktoranaczelnego: RadosławUrban; Redaktorprowadząca: EwaKoczwara; Współpraca: PawełKawałek,PiotrKołaczek, ŁukaszOrbitowski,PolaSzczepańskaBeataPałac, KamilMilewski,ŁukaszPieńkowski,JustynaSobolak; KoordynatorprojektuPraktykiStażePraca: GrażynaJancik,tel.122570150, grazyna.jancik@feniksmedia.pl ; STUDIOGRAFICZNE: KrzysztofKusiak (kierownikstudia),MarcinMasłyk Działprodukcji ikolportażu: KrzysztofChachlowski; tel.122630662, e-mail :produkcja@feniksmedia.pl ; magazyn akademicki MARKETINGIREKLAMA: reklama@feniksmedia.pl ; Kierownikmarketinguwydawnictwa/ProjectManager: GrażynaJancik,tel.122570150,600064711, grazyna.jancik@feniksmedia.pl ; Z-cakierownikamarketinguwydawnictwa/ProjectManager : DelfinaBochnak,tel.122630661,570064747, delfina.bochnak@feniksmedia.pl ; DRUK: LSCCommunications,ul.ObrońcówModlina11, 30-733Kraków; Wmagazyniewykorzystanozdjęciazbiblioteki Shutterstock.com.Zastrzegamysobieprawo skracania iadiustacjitekstóworazzmianytytułów. Materiałówniezamówionychniezwracamy. PrzedrukizMagazynuAkademickiegoEurostudent dozwolonesąwyłączniezauprzedniąpisemną zgodąwydawcy.Redakcjanieodpowiadazatreść reklam iogłoszeń.Wydawcamaprawoodmówić zamieszczeniaogłoszenia ireklamy, jeżeli ichtreść lub formasąsprzecznez liniąprogramową lub charakterempismaorazwydawcy (art.36,pkt4Prawaprasowego). Grafikanaok ładce:www.shutterstock.com

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=