eurostudent wydanie karierowe styczeń 2019

FMCG/ U przyszłych pracowników KFC szukamy mo- tywacji, pozytywnej energii, umiejętności pracy w zespole, orientacji na klienta i zaangażowania. Nie wymagamy doświadczenia. Nasze programy szkoleniowe, doświadczeni instruktorzy i mana- gerowie w restauracjach nauczą Cię wszystkiego, co niezbędne do pracy w KFC . To nasi pracownicy sprawiają, że nasi goście otrzy- mują produkty najwyższej jakości, dlatego też w KFC dbamy o rozwój. Ponad 85% awansów odbywa się wwewnętrznych procesach rekrutacyjnych. W KFC możesz połączyć pracę z nauką i dobrą zabawą. Pakiet benefitów, szkoleń, rozwijanie kom- petencji w zespołach są kluczem do sukcesu w na- szej firmie. Do Ekipy KFC szukamy osób otwartych, komunikatywnych, takich, które nie boją się nowych wyzwań. Chcesz poznać nas bliżej? Odwiedź nas tutaj: www.praca.kfc.pl. Operations Management Trainee (OMT) to pre- stiżowy program menedżerski, podczas którego równocześnie zdobędziesz kluczową wiedzę biz- nesową i rozwiniesz praktyczne umiejętności oraz kompetencje liderskie. W ciągu jednego roku spę- dzonego w sercu naszego biznesu – Dziale Ope- racji – otrzymasz wsparcie od doświadczonych menedżerów, współpracowników oraz naszego zespołu Rozwoju Młodych Talentów. Poznaj nas i dołącz – na dłużej! Operations Management Trainee odbywa się w dwóch krajach – w Polsce i w Portugalii. W na- szym kraju przede wszystkim poznasz, jak w na- szych strukturach wygląda wdrożenie w sklepach i zarządzanie sprzedażą. W Portugalii przejdziesz szkolenie na temat firmy i branży retail. Aplikuj do 24 marca na jeronimomartins.com Rekrutacja w branży FMCG i retail Zastanawiasz się, co zrobić, żeby rekruter spojrzał na Twoją kandydaturę przychylnym okiem? Jak przygotować dokumenty aplikacyjne, aby nie tylko spełnić wymogi określonego stanowiska, ale także zainteresować potencjalnego pracodawcę? Podpowiadamy Wam, jak przygotować się do rekrutacji w branży FMCG i retail. Branża FMCG i retail to bar- dzo dynamicznie rozwijający się rynek, którego wartość szacuje się na 250 mld zł – w 2017 r. zanotowano wzrost o 4,3 proc. i prognozuje się, że w kolejnych latach ten trend się utrzyma. Jak wy- nika z danych Bisnode Pol- ska, w naszym kraju obecnie działa już 260 tysięcy skle- pów, które potrzebują kom- petentnej i wykwalifikowanej kadry. Według barometru ManpowerGroup „Perspek- tywy zatrudnienia dla pierw- s z e g o kwa r t a ł u 201 9 r.” wzrost zatrudnienia netto w tym sektorze ma wynieść +12 proc. Notowane wzro- sty przekładają się na zarobki pracowników – nic więc dziw- nego, że coraz więcej osób, szczególnie młodych, szuka zatrudnienia w branży FMCG. Wpływ mają na to nie tylko kwestie finansowe, ale także Rynek pracownika? Od kilku lat sytuacja na ryn- ku pracy ulegała dynamicz- nym zm i a nom . P r z e d t em pracodawca mógł przebierać w kandydaturach, teraz sam musi zabiegać o to, by w jego strukturach chcieli pracować kompetentni ludzie o niezbęd- skala działalności danej firmy, oferowane przez nią możli- wości rozwoju. W tej branży nie brak kierowników, mene- dżerów produktów czy przed- stawicieli handlowych, którzy swoją przygodę z tym sekto- rem zaczynali od stażu. nych na danym stanowisku umiejętnościach. Dzisiejszy rynek pracy jest rynkiem pra- cownika. Czego oczekuje od pracodawcy polski pracow- nik? Jak wynika z raportu Nielsena „Pracodawcy i pra- cownicy”, przede wszystkim interesuje go wynagrodzenie, stała umowa o pracę, zatrud-

RkJQdWJsaXNoZXIy NDI0NjE=